jag är nästan säker

Jag är nästan helt säker på att alla hät inne har varit med om ett sånnt där tillfälle då man hör en låt som påminner om ett roligt minne, en härlig kännsla eller en bra vän. Och jag är bästan helt säker på att alla här inne har hört en låt som får er att tänka på sommaren.

En klarblå himmel, strålande sol, en stekhet sandstrand, svaklande vatten, vänner, musik, en glass och solbrillor är några få saker som kan utgöra en perfekt sommardag. En sån där dag som inte skulle sitta helt fel just nu. Eller det kanske var någon av er som vaknade upp i morse, tittade ut genom förnstret och tänkte "YES!! fortfarande vinter"? Det gjorde inte jag iallafall. Utan jag tycker tvärtom, att vintern bara är en enda lång väntan och att det dessutom ska vara kallt, snöigt, regnigt och blåsigt gör bara sommaren ännu mer efterlängtad!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback