A

hej hej vänner, idag är jag väldigt glad!!!! det har med rubriken att göra som ni kanske förstår hehe. jag fick alltså A på mitt argumenterande tal i svenska! det känndes otroligt skönt för har vart lite nervis för vad jag skulle få och nu kanske ni tänker oj fick du verkligen det? A det fick jag, jag fick A hehe my first in svenska!!! men nu ska jag sluta vara så nöjd över mitt A, jag som brukar klaga på anna för att hon alltid är så nöjd (kanske nästan innte troligt för att jag är avis) så ska jag sluta nu, då kanske ni tänkter ska hon? A det ska jag, ska sluta nu så A herrå då!!
Puss puss lyckliga dag
slänger in en bild på mig just nu!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback