hej hallå tjena tjo tja tjabba shu goddag gadkväll ciao

hej jag heter eila hello hello jag heter eila hello hello jag har ekonomi och det är super duper kul jag vet inget roliare och jag är 17 år och går i tvååan och det är den 3 december och det är fitt kallt ute, hatar kyla. Jag var ute på party i helgen, detfann jag treligt. Fast dock ejj det roligaste. Jag hade några trevliga stunder som när vi åt för tacosen var god och som när vi dansade x2 båda gångerna var kul. Sen var det kul på vallen. Hos ogge och ibland oss emma var det tråkigt. Ett minus var med att jag och anna inte har så mycke vin alls kvar, och jag kände mig inte ens så påverkad. Men om jag ska summera kväller med betygsskalan a- e som vi har i skolan så får den c, inte rolig och inte super kul. Eller frästen får den c+++ precis som anna fick på sitt matte porov av den allvarligt skojjande kurt. när jag endå är inne på ömnet så är det ett lyse i mitt liv för tillfället att jag fick b+ på matte provet!!!!!!! är väldigt nöjd här får ni en pic och så ni kan ha det så bra herrå anna är jätte gullig på sin den är tagen i förra helgen då vi var påvär till shm som var brutalt absurt sjukt kul!!!!!!!!!!! herrå

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback