sveiki

sitter i min säng och försöker pluggisch lite, på svenska analysen. har gjort nästan 6 frågor nu. är inge happy today, eller inte at the moment iallafall. men ska förhoppningsvis ut tilll helgen med min kompisar hoppas det blir kul för jag längtar!!!!!!! men nu ska jag tänka psykologiskt på autism och tänka på varflr kvinnor var förtryckta under tiden då filmen monte cristo utspelade sig. F-O-K-U-S som anna skulle sakt xD vi hade kul idag på skolan skrattade smmanlagt 9 gånger och fnissade 7. 3/5 toasters. inte helt optimalt men endå kul och positivt. trevligt trevligt. längtar tills sovmorgonen imorgon bara fr jag ve att jag kommer få sova, om nu janne ssvarar på mejlet och ger vika för mitt smör............................ hehe. i hope so och hoppas alicia läser detta nu så hon vet att jag mejlat janne. janne sundelin denna gång :PpPppPpP
ska pluGa nu friends, cya ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback