Hej san vän ner

Jag ligger på/i min favvo plats sängen!!! Nyss läst om autism så jag kan sova gott i natt vetandes att jag imorgon kan dra mitt stå till stacken genom att kunna det grundläggande(om nu inte Anna eller Alicia hinner före med att säga det lättaste). Men iallafall så ska jag sova lite snart. Blixten(som jag kallas) ska altså sova snart fast förhoppnings vis så sover jag länge och långsamt och tar en paus från att vara blixten då jag sover eftersom det är det bästa som finns vill jag ju hinna njuta av stundens skönhet!! Såklart xD men imorgon blir en bra dag för jag ska äntligen äntligen äntligen få min löööööööön så ska fira det med att köpa gymkort hihi och tränings kläder och skor. Har sedan sålt mina skidor till Nelly för 1200, paket pris dock eftersom hon fick med hjälmen stavarna och pjäxorna. Men detaljer detaljer, gör mig ej mindre lycklig. Detta gör mig nu till den rikaste av dom fattiga. Lite lyxigt??????? Måste firas till helgen friends så vi hittar på något roligt och dricker inte och tar det mitt i veckan istället som Alicia sa tycker jag det blir bra ska sova nu så jag ser snygg och fräsch ut imorgon om jag vill gå fram till någon och säga hej hopp gummi snopp natti love fr.o.m. Eila
The pic are of me eating breakfoust!!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2946173/images/2012/pic_50d238d2ddf2b3095a000e63.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback