aldente sillolente

hej på er min fina läsare <3 jag sitter på skolan just nu och är med alicia och den personen som hatar 90 procce av sitt liv. som tur tillhör min existens de 10 roitiva, alltid kul att få dolda vardags komplinanger. vi ska göra psykoloi om autism. idag har jag ätit mackaroni koncarne och tänkt på livet mellan tuggorrna. kände mig som ferdinand. anna är lite deppmode today men alicia är glad och jag är glad och pigg(!!!!!) denna dag får 2/5 ekorrar eftersom anna, fisken/ekorren inte är på topp. inte som gtoppen av mount everest utan på glädjens topp som är lätt att bestiga. heheheheieuhidfhihihihahahahuhuhohoh känner mig i en ganska ostabil sinnesstämning för tillfället då jagvar sad igår över min mamma och idag är jag glad och lätt som en dunboll eller vad man säger. anna sitter och kolar resor ocg det skulle vara nice har dock ej pengar för måste betala körkortet sj.......... tomorrow land skulle med vara en aning livs kalitets höjande, dock så ska anna åka med "amanda och hons vänner" kanske och har altså bestämmt sig för att uppfylla våran dröm själv utan mig. lite synd tycker jag då jag såg framemot att dela den upplevelsen med min vän(skullevart kult om alla kunde hänga med men alicia verkar ej pepp på det) :( så är lite sad över annas plötsliga över givande

puss o kram eila kissie drman
(bilden går att printa och zooma in på)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback