Västermalm

Sitter med Sara på västermalm och försöker komma fram till vilken linje vi ska gå, men det går inte så bra hehe.
Men vi har bestämmt oss för att inte gå hem innan vi bytt så vi lär vell få sitta här ett tag haha.
.
Jag har funderat på att färga mitt hår, har aldrig gjort de haha så är hyffsat less på min färg som jag har nu. Men jag vet inte hur jag ska göra, vill antingen ha rödbrunt eller göra blonda slingor. Men kan inte bestämma mej hehe som vanligt ;)
Ungefär såhär om jag färgar rödbrunt, men kanske inte lika rött.
Men nu ska vi gå och byta till natur
puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

sv: jaa eila, du hade rätt! :D älskar dom, vill ha fleer :D::D

2011-09-27 @ 21:44:26
URL: http://agnesochfreja.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback