I'm not dead and I'm not for sale

Har inte så mycket att blogg om just nu. Så det blir inte så läsvärt.
(Min blogg äger ju oavsett innehåll bara för att det är min. hehe)
.
Men en sak som jag stör mej på väldigt mycket är personer som smsar till en utan att ens ha träffat en i verkligheten. Förstår inte riktigt varför folk gör så, det blir ju bara pinsammare att träffas då.
.
Men jag stör mej ännu mer på folk som gör så och sedan inte ens hejar i verkligheten? Då tycker inte jag att man behöver smsa heller. Likadant om man skriver på facebook. Förstår inte grejjen? Är ju inte så roligt att smsa med dom som man inte känner. Och ännu värre, inte har några planer på att lära känna.
Fast jag kan ju endå förstå dem till viss del, om man är blyg kanske det är lättare att börja smsa. Men då är det ju en förutsättning att man har planer om att åtminstone heja i verkligeheten eller ännu bättre, träffas.
Men tycker endå inte att det är ett bra sätt.
Sedan så känner jag mej för elak om jag inte svarar. Så jag gör det endå.
Men jag tycker iallafall att det är onödigt.
Men det är ju jag.
.
Nu tror jag att jag ska sova, eller titta på film.

saknar tiden då allt var så mycket enklare.
Godnatt


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback