Varför ska det vara så svårt att bestämma sej?

Hej alla kära blogg läsare, idag har jag varit på västermalm hela dagen haha. För jag tänkte byta dit, till natur. Men nu vet jag inte längre haha! Vill ju inte bli nått med biologi, kemi eller fysik så känns lite ovärt att gå där då.
Så nu har jag ingenstans att gå och vet inte vart jag vill gå heller. Vill ju gå på västermalm men inte på natur haha! Jobbigt läge. Men som tur är så är jag inte ensam, för sara vet inte heller haha.
.
Började iallafall dagen med att försova mej haha.. sen så stressade jag jätte mycket så blev klar för tidigt..
Såg film till halv ett igår och hade nästan inte sovit nått natten innan så var skiiit trött när jag vaknade hehe.
Sedan åkte jag med anna in till stan och vidare till västermalm där vi skulle prata med syon om att få prova på natur. Men vi gjorde aldrig det hehe. För kom på så många anledningar till att jag inte skulle gå där. Så då satt vi oss vid reseptionen med sara och träffade massa sedan så åt vi lunch med blom.
Åkte sedan in till stan och åt på subway♥ sen åkte anna till birsta med sin mamma.
Så då åkte jag till åkersvik och skulle prata med rektorn, men då ville han inte skriva på min lapp? :o Gick och pratade med syon där och hon sa at hon skulle kolla om det gick att byta till ekonomi eller ntur oxå skulle hon ringa mej sen så jag kunde gå till rektorn igen, men ringde hon? nääää. Less
.
Åkte iallafall till västermalm och mötte upp sara. Så satt vi där och pratade om vilken linje vi skulle gå men kom inte fram till nått..
Så nu vet jag fortfarande inte vilken linje jag ska gå :o Och jag måste ju bestämma mej snart känns det som hehe.
Ni får en dålig outfit bild från idag, orkade inte hämta kameran så fick bli mobilen haha.


Stickad tröja, vit skjorta och mellan blåa cheap monday jeans.
Nu ska jag lägga mej och titta klart på water for elephants!
PUSSS :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback