Tjeeenaaa

Hellluu, såg att Agnes länkat mig i hons blogg. Jätte roligt!
Men måste bara säga till alla som kikar in att jag bloggar inte särskillt seriöst vissa gånger haha. När jag startade bloggen så tänkte jag inte att nån skulle veta om den, men det är ju faktiskt roligt med läsare! Så ni får gärna fortsätta läsa om ni gillar den :D
.
Kanske ska ta och berätta lite grann om mej själv. Jag är sexton år, bor i njurunda som enligt mej är det bästa stället man kan bo på! Nästan bara härliga människor som bor här. Jag nästan alltid glad och skrattar väldigt mycket. Och jag är jätte dålig på att stava haha. Jag fryser lätt. Är oftast blyg mot människor jag inte känner. Men när jag känner folk så pratar jag väldigt mycket haha.
Jag blir väldigt lätt brun och väldigt svårt för att bestämma mej.
Jag är mörkrädd haha. Jag tycker det är väldigt roligt att sminka mej.
Jag går inte på nångon skola för tillfället, men det ska fixas idag!
Det är bara att fråga om det är något ni undrar över!
Nu ska jag fortsätta fixa mej, jag råkade försova mej haha.. Men vad spelar det igentligen för roll när jag inte har någon skola haha.
Men ska iallafall åka in till stan nu snart.
Hörs!
Förresten, ni kan ju få en bild så ni vet hur jag ser ut ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback