TJA

Heheh var rätt länge sen jag skrev nu haha, men har inte orkat blogg nått. Så var det med det haha.
Men nu sitter jag iallafall på skolan och har haft typ klassråd haha och har snart historia.. Hatar hisoria jävulskt onödigt. Det som har vare har vare, glömmt och förlåtet. Så varför ska vi läsa om skiten?
Slutar halv fyyyyyyyrA idag, jävligt segt. Efter det ska jag iallafall träffa sara, som har bytt till barn och fritid för hon vill bli dagis fröken ;) men ja alla får måste ju få chansen at uppfylla sina drömmar!
.
Vi ska iallafall åka in en sväng till birsta för jag fick pengar av pappa igår :))))
Nu kom läraren och jag har inte gjort läxan eheh men ska endå byta så bryr mej inte så mycket. Till natur :o men det blir säkert bra.
Hoppas ni får en lika bra dag som jag! pusshej :*
/ EILAAAA

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback