Someone got to make it stop

Tjenis, sitter just nu och lyssnar på ailucrach hehehhe. Såg på jag saknar dig igår och kan inte sluta lyssna på den nu. As bra depplåt, eftersom att filmen är jätte sorglig, kunnde typ inte hålla mej från att grina när jag såg den.
Så nu sitter jag och lyssnar på depp musik och tycker att livet suger, igentligen värdigt ovärt men aja det är ju nästan natt, så just nu borde det vara okej att deppa.
Kan iallafall rekomendera filmen! Eller vet inte riktigt om den var så bra igentligen, men den blev bra efter ett tag. Tror jag hehe.
Skit samma, se den iallafall!

Kommentarer
Postat av: Emmiz

Hej ta gärna in en sväng i min blogg.. Har tävlingar på gång och En massa smink tips.. Ta chansen i tävlingen =)

2011-09-23 @ 10:29:26
URL: http://www.nattstad.se/emmahjorth

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback