skooolann

Hejsan kära bloggläsare! heheh
Jag går nog på världens slappaste linje, har inte haft en enda läxa hitills och lektionerna är jätte chill. Sitter typ bara vid datorn hela dagarna haha. Har ju tänkt byta till ekonomi, men jag vet faktiskt inte längre.. Dom verkar ha så mycket plugg hela tiden och det orkar inte jag hehe, hatar altt plugga hemma. Får aldrig nånting gjort.
Idag efter skolan så ska jag kanske gå på stan en sväng med anna efter som jag fick pengar av pappa igår.
Ska köpa ett par jeans, en stickad tröja, en ny vit skjorta och säkert något mer.
Behöver verkligen lite nya kläder nuuu!
Nu ska jag ha historia vädligt roligt!
sesss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback