skolfotoo

Japp, ha skolkort idag efter språket. Hatar skolkort, blir alltid asful. Jag fattar inte det, varför kan man inte bara bli bra!?! Pinsamt att bli dålig när alla kan kolla sen i skolkatalogen, men skit samma. Eller..?
Håret lär ju bli lockigt så det bir ju fint det med :))))
Börjar halv nio idag, jobbigt!
Ska till tandläkaren klockan två, så måste vell gå från skolan vid halv två ;) sen hinner jag nog inte komma tillbaka innan halv fyra tror jag, hur snabbt tror dom att det går igentligen hehehhe. Så blir kort dag idag.
Så nu ska jag gå ut till moppen♥ som jag ska köra till bussen.
Men måste skynda mej att borsta tändernaaaa nu så jag inte missar bussen!
hihihi pusss :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback