Save you breath for what is worth

Tjenis! Har nyss vaknat hehe. Orkade inte gå till skolan idag flr igår så fixade jag så jag skulle få gå till plus och testa men sen sa anna att hon tänkte byta tillbaka fär det var dåligt så då orkade inte jag gå dit. Och känndes konstigt att gå till åkersvik när jag redan hade fixat giltig frånvaro hela dagen haha. Så fick bli sov morgon idag!
Skönt som fan!
.
Snart ska jag gå ner och äta lite fruckost och sedan ska jag duscha och fixa mej lite. Ska åka in till stan om ett tag för att träffa min syster hahaha. Men endå skönt att göra något idag och inte bara sitta hemma och dega.
Ska iallafall kolla på en väska och lite kläder, en väska behöver jag ju iallafall hahaha!
.
Imorgon måste jag oxå fixa upp mitt skåp haha, har inte gjort det en.
Men nu ska jag gå ner och ringa mamma och säga att hon ska köpa kaker, hörssss
Funderar på att kanske bestlla den här väskan från bubbleroom om jag inte hittar nån idaaaaaggggg.
Så nu vet mina två läsare vad jag ska göra idag, fan vad bra! Så ni slipper undra. Allt för er vet ni♥♥
/EILA

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback