MYYYSS

TJAAA, har nästan precis kommit hem från sara och har nästan nyss vaknat hehe. Hade iallafall jätte mysigt igår! Satt och badade badtunna, drack cola och pratade nästan hela natten. Fast när man klev upp var man ju som en jävla spagetti hahahh! Somnade vid fem kanske.
Och jag är gryyym på wordfeud, fick 265 poäng för ett ord! Jävligt grymt måste jag bara säga, så sara vart ju lagom ägd.
Ska iallafall kanske gå på bio en sväng ikväll, om jag orkar, får se.
Men nu måste jag springa ner och äta nått innan jag dör haha.
Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: sara

sur jag blev på dig elle! man kan fan inte få så mycket för ett enda litet ord :o

2011-09-26 @ 19:59:28
URL: http://rebeccasara.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback