It's sohard toforget someone,whogave you somuch toremember

Har nyss målat naglarna så det är inte så lätt att skriva, och det går inte fort. Men innan det så bestämmde jag iallafall att jag kanske ska gå på bio imorgon och i natt bestämmde jag att jag kanske ska gå natur. Eller rättare sakt jag ska. Byter imorgon. Kommer säkert gå åt helvetet eftersom jag är sämst på att plugga. Men ja jag vill ju läsa dom ämnena så får vell bli bra på det då! Och jag vill gå med nån jag känner.. Så natur får bli bra!
.
Nu ska jag lägga mej och titta på Water for elephants, den verkar bra och robert är ju grymmt snygg så det gör den ju inte mindre dålig ;)
Har förälskat mej i Bon Iver- Skinny Love så den har jag lyssnat på hela kvällen♥, tycker jag ni oxå kan göra!
Och jag vet inte hur man lägger in youtube klipp, nån som vet?
Ska gå och lägga mej nu iallafall!
Puss

Kommentarer
Postat av: sara

vad övertygad du lät här då över att du skulle börja på natur! vad va de som ändrade dig så grymt mycket..?!

Vi måste bestämma oss!!!

2011-09-26 @ 20:02:01
URL: http://rebeccasara.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback