It is okay to be an ashole sometimes

Hellooo, var på stan en stund med johnna, moa och julia idag efter skolan. Hittade en stickad röd tröja, aasssnygg!
Lätt mitt bästa köp på ett tag, om man inte räknar med jeansen som jag köpte igår hehe.
Men hittade ingen vit transperant (eller vad fan det heter) skjorta..
Så undrar bara om någon av mina söta läsare vet vart man kan hitta en sån?
Skulle bli väääldigt tacksam! Eller mer en väldigt :D
Är alltid så, när man letar efter något så hittar man det aldrig. Men däremot om man inte letar, då hittar man hur mycket snyggt som helst.  H a t a r  när det är så.
Slänger iallafall in lite bilder på tröjan.
Orkade inte sätta på mej den hehe







Nu ska jag ner och äta
hörs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback