If you want me in your life, let me know. Bye

Tjabba. Idag har jag soooviiit länge, så jävla skönt! När jag vaknade så duschade jag, åt frukost och fixade mej. För att sedan åka till min kusin som fyllde år idag. Kan lova att jag aaldrig kommer komma i min jeans igen, men det kanske det var värt. Fika är ju asgott!
.
Efter det så åkte jag in till birsta en sväng med mamma och nelly. Kollade på lite skor och kläder. Och fick med mej en vit transparent skjorta hem!! Fast den var för kort.. Fast den var dösnygg så det gör inget hehe. Men måste köpa en till hur som helst, en som är lite längre.
.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vara med sara tror jag, eftersom hon är hos sin pappa för engångs skull!
Sen får vi se vad vi hittar på.
Ska gå och måla naglarna och äta nu.
Slänger in lite bilder på skjortan.

PUSSSS:*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback