I wont runnin,I wont hide

Försov mej idag, för mitt alarm ringde inte?? Arg jag blev, hade ju ställt det och allt. Tre alarm hade jag till och ed ställt.. Men hann till skolan i tid iallafall, tur de hehe.
Fast jag känner på mej att den här dagen kommer blir säämsst.
Men det är tacos idag, så det blir nog hyffsat bra endå! hoppas jag, går ju på åkersvik så får hoppas på att tacosen är god.
.
Ikväll så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, kanske träffa sara eftersom hon kommer till sin pappa för en gångs skull! Så det får jag ju inte missa.
Men jag får vell se vad det blir, är jävulskt trött så kanske bara blir hemma och tittar på film och tjockar godis♥ det funkar ju oxå ;)
Skulle ju inte sitta fel nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback