I don't want to wait for the rain to flush it away

God mat är nog det bästa som finns! Och tacosen här är den godaste skol tacosen jag nånsin ätit, det var faktiskkt riktigt gott! Fanns typ allt att ha på, samma saker som man brukar ha hemma. Älskar åkersviks mat♥
Så nu är jag iallafall väääldigt mätt hehe. Inte så skönt att ha byxor med hög midja då kan jag lova.
.
Har ungdommskultur just nu och kollap på en film om pensionärer i hela världen tyyp, hur dom lever haha. interessant! I kina har dom iallafall robotar som dom ensamma gamlingarna kan prata med och typ gossedjurs sälar hahah. Men det kanske är bättre en att vara helt ensam? Vad vet jag.
.
Har iallafall väldigt tråkigt så har gjort animationer eller vad det heter, ja ni ser vell :D
Eller så gör ni inte de.. för det funkar inte :@@@@
men ni kan ju kolla här om ni vill se:
file:///C:/Users/ky95eiso/AppData/Roaming/PhotoScape/anigif.html



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback