faith

Haha visst betyder det ödet? det tror jag, så kör på de.
Sov så jävuskt bra i natt, har nog aldrig sovit så bra. Eller drömmt så verkligt :o trodde fan att det hade hännt, på riktigt. Skämmdes till och med när jag kom till skolan och kollade på några i min klass som jag drömmde om innan jag kom på att det var en dröm hahhaha. Läskigt endå, känndes helt seriöst som verklig het.
Hade iallafallbara en lektion idag, sköööööönT.
börja 10.10 sluta 11.30 hehehhe ovärd dag men aja. Sen efter det så gick jag på stan en sväng med julia i min klass, eftersom bussen skulle gå om en evighet.. Iallafall så har jag letat efter en skinjacka jäte länge, hela dagen på birsta i går och massa andra gånger. Har seriöst letat överallt. Så efter igår hade jag gett upp hoppet om att hitta en och accepterat att jag ska gå med min andra jacka hela hösten. Men idag när jag var på stan, GISSA VAD JAG HITTAR?!?!? en skin jacka, och en snygg dessutom ;) Ödet var på min sida idag! Så jävla glad blev jag, + att jag hittade en assnygg halsduk!!
Hade tänkt knäppa kort på skiten och visa er men är så jävla trött för har typ hjärnskakning hahhahah men får se hur det blir med det, kommer senare isåfall för nu ska jag gå och fortsätta titta på filmen pusss:**

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback