Dagen

Hade tydligen föreläsning imorse på hedbergska, men jag missade tidiga busssen så jag kom typ mitt i föreläsningen så då ville jag inte gå in hehehe. Så jag och anna gick till waynes en sväng istället.
Sen hade jag engelska klockan 10, gjorde nått test. Efter det hade vi lunch och gick och kollade på dem som blir nollade när dom sjöng ute vid hedbergska hahahahah fan vad pinsamt, fast roligt att titta på ;)
Efter det gick jag och sara ner på stan en sväng för det var stenstadens dag eller vad det var. Men vi hittade inget haha, så gick runt och kolla de på kläder och parftym och jag hittade en som lucktar aaaaassss gott som jag bara måste ha!!! Beyonce heat rush, kärlek vid första andetaget ♥ ahhaha!
.
Åkte iallafall bussen hem sedan. Och då satt jag med en grymmttt snygg kille!!! Lätt snyggast i sundsvall, fyfan. Haha fick påminna mej själv om att inte sitta och stirra heeela tiden haha!
Men ja, ,det gjorde iallafall min dag. Så nu är jag på hyffsat bra humör iallafall :)
/EILA

Kommentarer
Postat av: anna nordin

har den jaaag :D:D

2011-09-03 @ 19:35:59
URL: http://annaanordin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback