Arton saker ni inte visste om mig

1. Jag tycker det är lättare att umgås med killar en tjejer.

2. Jag kan prata med min pappa om allt.
3. Fram till bara för ett tag sen så gillade jag inget med mej själv och hade total kasst själv förtroende.
4. Hatar att gör folk ledsna, så har svårt att säga nej, vilket oftast bara gör folk mer ledsna i slut endan.
5. Jag är värdelös på att spara pengar.
6. Jag har aldrig varit svartsjuk.

7. Jag har aldrig färgat håret.
8. Jag kan verkligen inte plugga men ska gå natur. Har lagom mycket ångest, och har inte ens börjat!

9. Det finns bara fyra personer som vet personliga saker om mej.

Kommer nio till senare när jag har lite mer tid hehe, nu måste jag skynda mej till bussen, som vanligt!
Haha ja det kan jag oxå säga, jag springer/ stressar alltid till bussen!
Men nu måste jag gå puss

Kommentarer
Postat av: Nelly

HAHA! visst du säger ju aldrig nej inte. aldrig någonsin...

2011-10-06 @ 20:58:01
URL: http://ponnybalans.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback