After all I put you trough,

I dont get why you still wasting yuor time om me.
.
Satte mej aldrig vid datorn igår för hade bestämmt mej för att gå och lägga mej tidigt. Och så blir det aldrig om man sätter sej vid datorn. Men gick iallafall och la mej nio igår! Bra skönt att vakna och inte vara cptrött, som alltid annars.. Idag öser iallafall regnet ner och jag ska till bussen snart, längtar! börjar 12.20 idag för har ingen lärare första lektionen så då struntade jag i den.
Fick ett jätte gulligt meddelande på facebook igår (när jag sov heheh) spm jag läste imorse, gorde lätt min morgon!♥
.
Blir uppsatt idag iallafall. Känns inte så jätte nödvändigt att platta håret när det kommer bli lockigt efetr tre meter i regnet, så jag skiter i det. Gör det kanske på skolan innan vi börjar om jag orkar.
Nu ska jag borsta tänderna och gå till bussen och åka in till stan och äta subwaaayyy och gå på stan ett tag med Sara.
hörsnått

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback