Don't forget to smile

jA le är alltid bra, det ska ni komma ihåg mina kära blogg läsare! Smart ju att skriva i handen, ska jag göra nästa gång jag är på dåligt humör.
Hade idrott idag på skolan, fast jag var inte med heheh för jag trodde vi skulle ha genom gång.
Tror jag tänker btya skola. kanske. Men anna har bytt och sara funderaar på att byta så isåfall tänker jag oxå gö det, men kommer sakna maten o min lilla dator ♥♥ tycker endå om den, fast den är ful.
På bussen hem idag så satt jag med Oskar, ludde, per, rasmus, sawert och gustav söderlund och precis när bussen skulle åka så kommer alen viktor, trevligt! Bra läskig han, men endå lite synd om han hehe :))))
Men nog om de, nu ska jag ladda ner en film och mysa i sängen.
/EILA

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback