hej san

Åt pannkakor när jag kom hem, med en jävla massa grädde! Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, tittat lite på film och ätit haha! Mat är ju det bästa som finns lätt♥
Jag och anna var in och frågade när Subway skulle öppna,  islutet av veckan eller på måndag!!!! LÄNGTAR SOM FAN, världens godaste mat ställe.
Våran matte lärare som förövrigt ser ut som en arg ingmarie hade inte rätta klart matte skiten, nfast alla andra fårr reda på vad dom fått. men aja, hon har vell fullt upp med att måla ögonbrynen och käka bullar. Jobbade idag på skolan för första gången, matte och iochförsej lite engelska. Det sög, fast vi har endå jävligt chill schema om man jämnför ;)
Nä nu ska jag kolla om det finns nått att äta!
puss puss :***
/EILA♥♥♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback